niedziela, 4 stycznia 2015

W Nowym Roku

Witam wszystkich w tym Nowym 2015 Roku. Dzisiejszy post będzie jeszcze w klimacie około świątecznym z bombkami w roli głównej. Szczęśliwą posiadaczką tak wspaniałych i pięknych bombek stałam się dzięki Gosi. Gosiu dziękuję bardzo. 
Na początek cała kolekcja
 

Na początek może śnieżno biała bombka z zimowym motywem i pięknym brokatowym wykończeniem.


Kolejna to z Bożą Rodzina w kolorze ciepłego brązu i również z ciekawym wykończeniem


Aniołek w towarzystwie nutek prawdopodobnie z jakiejś kolędy

                 

Na kolejnej rozgościł się Święty Mikołaj 

    

Ta przedstawia pewna zimową opowieść o pewnej wyprawie...



Z motywem bardzo świątecznym



I jeszcze bombka specjalna. Poprosiłam Gosię o bombkę ze słonecznikiem, motyw zdecydowanie nie świąteczny ale ja po prostu uwielbiam słoneczniki. A że mam pełne zaufanie do zdolności artystycznych Gosi to efekt końcowy byłam zupełnie spokojna. I na choince zawisła taka wspaniała bombka



Dziękuję bardzo za wszystkie życzenia Świąteczne które otrzymałam oraz wspólnie spędzony rok.   W tym Nowym Roku życzę Wam wszelkiej pomyślności oraz co by spełniły się życzenia te wypowiedziane głośno i te nie wypowiedziane wcale. Sobie i Wam życzę udanego 2015 Roku. Pozdrawiam Ania  


4 komentarze:

  1. Piękne bombki! Wszelkiej pomyślności w 2015 roku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu,życzę by każdy dzień Nowego Roku zastał Ciebie w dobrym zdrowiu i humorze. Bombki Gosi jak zwykle zjawiskowe. Choinka musiała wytwornie wyglądać.Zrobiliśmy mały świąteczny nalot na Tomaszów przywożąc Wam piękna zimową pogodę ;-)Niestety byliśmy bardzo krótko. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna bombki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, dziękuję :)
    Szczęśliwego Nowego Roku ! ... pełnego nowych pomysłów i ich realizacji... Do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń