niedziela, 19 marca 2017

Zegar, świecznik i serwetka...

Witam, chciałam napisać już wiosennie ale u mnie za oknem pada śnieg.... Tak dla urozmaicenia po dużym bieżniku coś małego, bardzo spodobały mi się w tej serwetce wachlarzyki prawda,że urocze z tymi pikotkami?. Święta już za progiem więc do koszyczka wielkanocnego będzie idealna. Wzór jest z gazetki "Moje Robótki"3/2015, nici Muza 20, szydełko 0,85.






Zegar i świecznik zrobiła dla mnie Gosia http://gocha-lubi.blogspot.com/, mam nadzieję,że zdjęcia oddają ich całe piękno, dbałość o każdy szczegół a także precyzję wykonania. Gosia ma swój jedyny i nie powtarzalny styl który sprawia że wszytko co zrobi jest wyjątkowe. 
Gosiu dziękuje bardzo.












Bardzo serdecznie dziękuje za odwiedziny i te miłe słowa pozostawiane w komentarzach pod każdym postem tym aktualnym jak i tymi wcześniejszymi, zawsze czytam je z wielką radością. Witam nowych Obserwatorów mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej. Życzę wszystkim udanego tygodnia, pozdrawiam Ania

4 komentarze:

  1. serwetka bardzo mi się podoba, pięknie usztywniona a te wachlarze faktycznie nadają uroku
    zegar bardzo klimatyczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna serwetka! a i zegar i świeczniki - cudowne! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieg?! To już przesada... mam nadzieję, że już pogodowo lepiej :) Śliczna serwetka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna serwetka , a pikotki to faktycznie mój ulubiony motyw i zawsze je podziwiam .Bardzo delikatny wzorek jeszcze bardziej podkreślony cieniutkim szydełkiem .Pozdrawiam serdecznie Aniu , przesyłam buziaki i promyk wiosennego słoneczka .

    OdpowiedzUsuń