niedziela, 21 maja 2017

Serweta i biała myszka

Witam w tą majową niedzielę. Biała myszka jest takim specjalnym zamówieniem, pierwszy raz robiłam szydełkową maskotkę chyba tak ja mogę nazwać. A jak powstała szydełkowa myszka ? Oczkami ścisłymi zrobiłam szydełkową koszulkę na styropianowe jajko. Zanim nałożyłam koszulkę na jajko przycięłam je tak aby leżało na boku; a gdy jajko było już w koszulce przyszyłam zrobione uszka, koralikowe oczy, szare wąsy i ogonek. 
Moja wiosenna serweta Richelieu, wzór znalazłam na stronie Pinterest.













Mała biała myszka.... 




Bardzo serdecznie dziękuje za odwiedziny a szczególnie za pozostawione komentarze, życzę Wam wspaniałego tygodnia. Pozdrawiam Ania





10 komentarzy:

  1. Serwetka cudnie wyhaftowana :) Myszka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kapitalna myszka:) a serwetka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myszka urocza , ale to serwetka skradła moje serce - jest przecudnej urody !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, myszka urocza a serwetka - jak zwykle arcydzieło sztuki! pozdrawiam ciepluteńko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna serwetka!!! Urocza myszka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny raz podziwiam Twoje hafty z wielka przyjemnością.Piękna serweta i bardzo delikatny wzorek .Myszka wyjątkowo sympatyczna wesolutka ,a tymi cudnymi uszkami bardzo zainteresowana odgłosami otoczenia .Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdą jest, że Pinterest ma wiele pięknych robótek, ale prawdą jest, że wykonanie wielu z nich wymaga talentu. I tu właśnie tak jest. Serwetka jest prześliczna! Wzór i finezja sąolśniewające. I jeszcze ta urocza biała myszka. Pozdrawiam i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale jak zawsze!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myszka wyszła przeurocza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń