niedziela, 17 października 2021

Bransoletki

Witam w tę październikową niedzielę, bransoletka to moja ulubiona część biżuterii dlatego chętnie je robię. Tak więc dzisiaj bransoletki w roli głównej. Na początek dla małych dam...


   Te dla trochę starszych....

 
Tutaj pierwsza była bransoletka a następnie jej właścicielka poprosiła o kolczyki i tak postał komplet z ważką.
 

 

Zrobiła też bransoletki dla siebie z drutem pamięciowym...
                                                                              

I jeszcze coś co zrobiła dla siebie medalion z kwiatów zebranych na trawniku i wysuszonych


Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za pozostawione komentarze, życzę Wam udanego tygodnia i pozdrawiam bardzo serdecznie z Roztocza, Ania



10 komentarzy:

  1. Wszystkie Twoje prace są przepiękne. Jedynie tych z ważką nie odważyłabym się nosić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna biżuteria. Ten komplecik z ważkami wyszedł ślicznie i medalion mnie zachwycił. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Medalion z kwiatami skradł moje serce !Bransoletki piękne i bardzo różnorodne .Pozdrawiam Aniu .

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna biżuteria....a najbardziej podoba mi sie medalion...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są :) ja nie noszę ale u kogoś bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna i urokliwa biżuteria. Zwłaszcza te pierwsze bransoletki robią na mnie wrażenie. Co prawda niezbyt lubię nosić, ale lubię podziwiać u innych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne <3 najbardziej podoba mi się komplecik z ważką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Wszystkie prace są przepiękne i bardzo mi się podobają :) Chciałabym umieć robić takie cuda :) Wspaniałe!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudności - każdy ładny, każdy kusi! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń