niedziela, 13 lutego 2022

Chusta szydełkowa

Witam, chusta ombre w kolorze musztardy, oliwki i starego złota w wersji na chłodniejsze dni, w składzie nici jest alpaka, wełna i poliakryl. Zarówno wzór  jak i kokonek kupiłam w sklepie Kokonki -motki ombre. Wzór to Geometrica którego autorką jest Anna Kłosińska bardzo mi się spodobał a szczególnie to że mamy w nim reliefy przednie i tylne oraz pufki. Kokonek został skręcony z 3 nitek o długości 1200 m a wielkość chusty to 169 cm na 95 cm.



 
 


Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za pozostawione komentarze, życzę Wam udanego tygodnia, pozdrawiam Ania

14 komentarzy:

  1. Śliczna ta chusta. Kolory ma przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolna jesteś babeczka Aniu, piękna Twoja praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają takie chusty. Kolorek ładny bo juz prawie wiosenny :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna chusta, z przyjemnością na nią patrzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, chusta pięknie wyszła. Piękny wzór. Kolejny dowód na to, jaka zdolna i pracowita jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chusta przepiękna...kolor zachwycajacy

    OdpowiedzUsuń
  8. Super chusta Aniu, kolory wprawdzie nie moje ale za to wzór i wykonanie super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna chusta😀😀😀
    Za reliefami nie przepadam ,ale nadają pracy charakteru!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wzór, wspaniałe zestawienie kolorystyczne. Stworzyłaś prawdziwe dzieło!
    Pozdrawiamy Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna chusta. Ja właśnie jedną dziergam i o ile reliefy mogą być, o tyle pufek nie lubię, a mam ich w schemacie sporo :)

    OdpowiedzUsuń