niedziela, 5 czerwca 2022

Komplet bielizny kielichowej

 Witajcie, dzisiaj ostatni zamówiony komplet bielizny kielichowe ale jednocześnie pierwszy. Pierwszy dlatego bo w całości zrobiony haftem Richelieu. Jak dotąd robiłam komplety w których łączyłam haft krzyżykowy z szydełkowymi koronkami. Przygotowanie go było dla mnie wyzwaniem ale myślę, że sprostałam zadaniu. Z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona. Wzór w zielonej części przygotowałam na podstawie serwet zamieszczonych w nr 43 Haft Richelieu, natomiast motyw krzyża który wyszyłam na palce znalazłam na Pintereście.


 



Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za pozostawione komentarze. Życzę Wam udanego tygodnia, pozdrawiam Ania

8 komentarzy:

  1. Pięknie go wyszyłas, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu cały komplet jest prześliczny :) cudowna oprawa na Stół Pański, gdzie zstępuje sam Jezus w postaci białego Płatka CHleba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny komplet Aniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna praca. Podziwiam Twoje zdolności. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, jak zwykle perfekcyjnie i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplecik, śliczne się haft z krzyżem prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń