niedziela, 16 października 2022

Chusta Sis Love

Witam, następna chusta skończona. Chusta miała być w subtelnych kolorach bo takie najbardziej pasują do jej właścicielki,  stąd też kokonek w kolorach beżu, kremu i łososiowego różu. Chusta nazywa się Sis Love, autorką wzoru jest Joanna Grzelak z SisHomemade. Kokonek ombre od Kokonki motki ombre - Classic B122 bawełna i akryl na delikatne lekkie chusty moim zdaniem najlepszy. Kolejny wzór tej autorki którym jestem zachwycona. Wzory chust od SisHomemade  uwielbiam za to że każdy znajdzie coś dla siebie jeżeli chodzi o stopień trudności wykonania  oraz za  tabelę z podaną ilością elementów powtarzanych w kolejnych rzędach-dla mnie nieoceniona pomoc. 


 

I jeszcze najnowszy aniołek..

 


Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. U mnie na szydełku kolejne anioły, ostatnio bardziej w anielskich wersjach .... Życzę Wam udanego tygodnia, pozdrawiam Ania

12 komentarzy:

  1. Wspaniała chusta. Podziwiam tych co takie robią bo dla mnie to zbyt trudne :-).Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace....Chusta wygląda tak delikatnie, tak elegancko, że chciało by się nią otulić....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Pięknie dobrałaś subtelne kolory do ślicznego wzoru.
    U mnie na szydełka teraz Sis Love, ale półokrągła.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna chusta, taka delikatna <3 aniołek też piękny

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta rewelacyjna, kolory przepiękne, nie dziwne, że Bożence spodobała się. Aniołek super sympatyczny. Pozdrawiam Gocha (z jakiegoś powodu nie mogę się zalogować)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne przejście z bieli w róż. Ogromnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna chusta :) Śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Jak obłok waty na patyku..." cacuszko :) zwiewna, delikatna cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace, Aniu. Chusta w jaśniutkich pastelach rozjaśni chłodne, jesienne dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś niezwykle zdolną, piękna chusta, tylko wzdycham.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta chusta, musze kiedyś do niej usiąśc, tylko ten ciągły brak czasu... :)

    OdpowiedzUsuń