niedziela, 12 lutego 2023

O aniołach....

 Witam, o aniołach dzisiaj jeszcze będzie bo powstały kolejne. Jako pierwszy powstał biały dla osoby lubiącej turkusowy kolor czego wyrazem miała być turkusowa róża. Anioł we fioletach powędrował do babci która lubi fioletowy kolor, czytać książki a i włosy też miały być takie jak u babci więc aniołek jest blondynką z  grzywką. Wzór aniołków od BajeryEliszydełkowanie.


 
 
 


 Słupki reliefowe jak i pęczki w chustach bardzo mi się podobają a jak zobaczyłam z nimi śnieżynki to też postanowiłam je zrobić. Dwie pierwsze już są ale na pewno nie ostatnie. Wzory z Pinteresta.

 

 

 Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za miłe słowa pozostawione w komentarzu. Życzę Wam udanego tygodnia, pozdrawiam bardzo serdecznie ze słonecznego Roztocza, Ania


18 komentarzy:

  1. Jak ja lubię prace spersonalizowane! Taki aniołek wykonany Twoimi zdolnymi rączkami i sercem gorącym to wielki skarb :-)
    Śnieżynki śliczne, jakoś dotąd nie miałam czasu, by się zabrać za takie reliefowe. Efekt znakomity :-)
    Moc pozdrowień i serdeczności dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace jak zwykle piękne.....ale śnieżynki to mistrzostwo, bardzo, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona szydełkowych aniołem, taki niespotykany cudowny! Śnieżynki są równie zachwycające, mam do nich ogromną słabość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cuda, no aniołki wymiatają :) a ten z książką mnie rozczulił :) śnieżynki- Aniu jesteś mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace. Cudne aniołki. Gwiazdki wyjątkowej urody.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace Aniu, wszystko tam misternie zrobione. Pozdrawiam serdecznie Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne aniołki, super, że mają cechy osób, do których powędrowały <3. To czyni je jeszcze bardziej wyjątkowymi :). Śnieżynki też śliczniutkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anioły fantastyczne !!!
    Śnieżynki bardzo ładny wzór,ale reliefów nie lubię robić ;choć są bardzo dekoracyjne 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne aniołki ale gwiazdki mnie zachwyciły. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, kolejne anioły super - bardzo charakterne :) Ale te śnieżynki... Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniołki cudne - wspaniały prezent!
    Śnieżynki rewelacyjne! Będą idealną świąteczną ozdobą!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko piękne, ale te reliefowe śnieżynki szczególnie mnie urzekły :-)
    Pozdrawiam cieplutko, Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniołki prześliczne ale gwiazdki skradły moje serducho!
    Cuuudowne są 😍
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. To są tak dopracowane prace, tak starannie wykonane, budzą podziw i to każda. <3 Prace wykonywane sercem widać od razu, serce radują. Pozdrawiam najserdeczniej. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Co za cudne aniołki :) A śnieżynki są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piekne rzwczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń