niedziela, 18 czerwca 2023

Po prostu serwetka szydełkowa

 Witajcie, zatęskniłam za tradycyjnymi serwetkami szydełkowymi i tak od pomysłu do realizacji poszło bardzo sprawnie. Schemat podpowiedział internet w szufladzie leżał samotny kordonek 10 z DMC więc pozostało mi tylko wybrać odpowiednie szydełko. Skończyłam ją w sobotę potem pranie i nocne blokowanie i oto jest ... Serwetka ma średnicę 58 cm. 





Dziękuję bardzo serdecznie za odwiedziny a szczególnie za miłe słowa pozostawione w komentarzy. Życzę udanego tygodnia, pozdrawiam Ania


12 komentarzy:

  1. Ale piękna Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu no wymiatasz tymi swoimi pracami, nie mogę się nadziwić i napatrzeć :) a U Ciebie zwyczajne "po prostu". Brawo Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie po prostu? Jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie prezentuje się ta serwetka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo... nie takie "po prostu"! Bo raz, że piękna, a dwa, że sporych rozmiarów. Naprawdę bardzo mi się podoba ten wzór! Brawo, Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycająca serwetka. Widać na niej ogrom pracy, jednak efekt jest rewelacyjny. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna serwetka Ci wyszła. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wzór. Będzie ładnie wyglądała na stole. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzór piękny to i serwetka jest zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, proszę podaj adres e-mail na który mogłabym wysłać schemat, pozdrawiam Ania

      Usuń
  10. Nie dodałam komentarza ?! No jak mogłam po raz kolejny nie zachwycić się wyborem wzoru i perfekcją wykonania, no jak? Cudnie, Aniu :)

    OdpowiedzUsuń