czwartek, 14 maja 2015

Komplet deserowy

Witam wieczorową porą. Z tego kompletu pierwsze powstały serwetki deserowe 6 sztuk a ostatnio dołączyła do nich duża serweta czyli mogę powiedzieć, że komplet nareszcie w komplecie. Jak szybko policzyłam jest to mój trzeci komplet deserowy ale pierwszy który zrobiła specjalnie dla siebie pozostałe dwa mam nadzieję, że dobrze służą nowym właścicielom.


  
              
Duża serweta


i jeszcze motywy





A na moim parapecie królują bratki które wysiałam w ubiegłym roku. 




Serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za pozostawione komentarze. Pozdrawiam Ania   


8 komentarzy:

  1. Bardzo ladny komplet, z pewnoscie bedzie ci dobrze sluzyl:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przepiekne obrusy i wyroby szydelkowe!

      Jesli mozna je zamowic w wiekszych ilosciach bardzo prosze o kontakt:

      ewelina.zylka@gmail.com

      Usuń
  2. Toś się nawyszywała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Bardzo ładny komplecik. Bratki również bardzo mi się podobają,taki widok za oknem z pewnością cieszy oko :) Pozdrawiam serdecznie pracowniapatrycjiicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż sama nabrałam ochoty na taki komplet:))) Piękny jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet.! Na parapecie prawdziwa wiosna, lubię bratki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, nie wiem, jak to się stało, że przegapiłam ten wpis? A tu takie cudowności! Zatęskniłam do tej techniki haftu, jak zobaczyłam Twój wspaniały komplet serwetek :)
    Bratki zachwycają bujnym wzrostem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, nie wiem, jak to się stało, że przegapiłam ten wpis? A tu takie cudowności! Zatęskniłam do tej techniki haftu, jak zobaczyłam Twój wspaniały komplet serwetek :)
    Bratki zachwycają bujnym wzrostem :)

    OdpowiedzUsuń