sobota, 25 lipca 2015

Serwetka z kwiatkami

Witam w gorące sobotnie popołudnie. Serwetka muszę przyznać jak na mój gust jest oryginalna przynajmniej jeżeli chodzi o jej wykonanie. Pierwsze zrobiłam kwiatki, które połączyłam razem i powstał mi taki okrąg bez środka. A następnie zaczynając właśnie od tych zrobionych już kwiatków zrobiłam środek serwetki ( trochę to przypominało robienie serwetki zaczynając od brzegu i tak okrążenie za okrążeniem aż do środka) a na końcu wykończenie brzegowe. Efekt końcowy jaki osiągnęłam bardzo mi się podoba.


   




na tym zdjęciu zaznaczyłam środek serwetki


Tym razem miałam więcej szczęścia i do ozdobienia haftem dostałam sukienkę w kolorze czerwonym. 




Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za pozostawione komentarze. Życzę wszystkim udanych wakacji i pozdrawiam z Roztocza. Ania

3 komentarze:

  1. Aniu, od dawna wiem, że jesteś genialna ! Serwetka oryginalnie dziergana wyszła fantastycznie. Sukienka nie inaczej. Widziałam właścicielkę w nią ubraną - prezentowała się super ! Pozdrawiam i obiecuję odezwać się w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna serwetka :)Pierwszy raz słyszę , że serwetkę można robić odwrotnie ?
    Sukienka zwiewna i delikatna wyszła z tym hafcikiem :)
    Oooo Roztocze to nie daleko mnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, jak pierwszy raz zobaczyłam schemat to ręce same się rwały do szydełkowania, bardzo ciekawe doświadczenie takie odwrotne szydełkowanie. Bardzo serdecznie witam Cię w gronie obserwatorów pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń