niedziela, 20 listopada 2016

Poduszka

Witam wszystkich niedzielnie. Dzisiaj kolejna wersja poszeweczki na poduszkę ale tym razem z haft em krzyżykowym. Motyw pochodzi z haftu ukraińskiego który podoba mi się w każdym wydaniu czy to na koszulach czy na ręcznikach. Wzór znalazłam na Pintereście zmieniłam kolory na odcienie zielonego bardziej mi pasowały do miejsca w którym miała być poduszka. Samo wyszywanie poszło mi dość sprawnie mimo, że materiał który wybrałam jest bardzo cienki i musiałam uważać aby za bardzo do nie ściągną krzyżyków a tym samym nie zdeformować całej pracy. Następnie sobota przy maszynie do szycia i poszeweczka razem z poduszeczką gotowa. A oto moja nowa poduszeczka.....







Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie na pozostawione komentarze są wspaniałą inspiracja do tworzenia kolejnych prac. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i słonecznie Ania


5 komentarzy:

  1. Przepiekny ten haft, wyszla piekna podusia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany Anulko cudowna podusia.Niesamowite kolorki , piękne staranne
    wykonanie , widok tej podusi bardzo cieszy oko .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ania, przepiękny haft, cudna poducha! podziwiam! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze u Ciebie jest co podziwiać, piękny haft!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna poduszka w moich ulubionych zieleniach:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń