niedziela, 11 grudnia 2016

Ozdoby świąteczne

Witam, święta praktycznie za kilka dni, pora więc na post z ozdobami świątecznymi.        Aniołki z Kramu z robótkami (schemat na aniołki  zamieszczony został w Kramie z robótkami, nr 12/2005) robię zawsze w  okresie przed świątecznym, zmieniam tylko dodatki czy kolorystykę. Te wykończyłam serbrną nicią i maja kokardki z różyczką które były pomysłem mojej siostry a aniołki trafiły do jej koleżanek. Aniłki w wersji ecru też już powedrowały do właścicielki. Zrobiłam jeszcze dwa aniołki z nowych schematów i te będą już ozdobą mojej choinki w tym roku. Natomiast gwiazdki frywolitkowe  zrobiłam na bardzo specalne zamówienie ..... 




Schemat na te aniołki jest zamieszczony w wydaniu specjalnym Sabriny-szydełkowe dekoracje na święta, nr 5/2016 r.




Schematy na te gwiazdki znalazłam w internecie






 Bardzo serdecznie dziękuję za Wasze odwiedziny a szczególnie za pozostawione dobre słowo w komentarzach zawsze są dla mnie bardzo inspirujące. Pozdrawiam Ania

6 komentarzy:

  1. bardzo lubię szydełkowe ozdoby, co zreszta widac na moim blogu....
    frywolitkowymi gwiazdkami jestem zachwycona, bo sama nie potrafie ich zrobić....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania,u Ciebie cudne ozdoby i te frywolne i te szydełkowe! pozdrawiam ciepluteńko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne świąteczne gwiazdki.
    Magicznych świątecznych chwil życzy Lucy:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowności same, lubię szydełkować, choć czasu na to hobby ostatnio mi brakuje,no i z przyjemnością oglądam Twoje ozdoby:) Na Nowy Rok zdrowia, radości i spełniania dobrych marzeń życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są Twoje aniołki Aniu .Zawsze podziwiam frywolitkę , a Twoje gwiazdeczki wyglądają wyjątkowo delikatnie .Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace!!! Pomyślności i zdrowia w 2017 roku! Pozdrawiam zimowo:)

    OdpowiedzUsuń