niedziela, 27 sierpnia 2017

Szydełkowa serwetka

Witam, Was w ten niedzielny dzień. Po koronkach szydełkowych serwetka w której podoba mi się każdy element  są moje ulubione ananaski, trochę filetu oraz to wykończenie brzegu z pikotkami. Serwetkę znalazłam na Pintereście  jak tylko ją zobaczyłam to wiedziałam, że muszę jak zrobić. Po trzech popołudniach spędzonych z szydełkiem mam nową serwetkę. Ostatnio bardzo przypadły do gustu nici Muza z Ariadny bardzo lubię nimi szydełkować a do zrobienia tej serwetki wybrała Muzę 20 i szydełko 0,85.






A na koniec takie małe drobiazgi. Po wyszywaniu haftem Richelieu zostają mi czasami małe resztki które też jakoś trzeba wykorzystać jak pierwsze wyszyłam śnieżynkę oraz zawieszkę. Jedno jest pewne przyjemnie wyszywa się takie maleństwa.



Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze po poprzednim postem, cieszę się że moje koroneczki się Wam spodobały tak jak pisałam będą kolejne. Życzę Wam udanej niedzieli i pozdrawiam jeszcze wakacyjnie Ania

16 komentarzy:

  1. Serwetka jest cudna , ma piękny wzór:)
    Takie małe hafcik można wykorzystać do tworzenia kartek !

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna serwetka i nie dziwię się, że zauroczyła Ciebie:)
    A resztki wykorzystałaś na fantastyczne małe hafciki, które można zagospodarować na wiele sposobów.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sewetka śliczna...
    ja również najczęsciej uzywam MUZA 20...

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, serwetka szydełkowa cudowna! a drobiazgi - piękne! pozdrawiam ciepluteńko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa serwetka. Zanim o drobiazgach, to jeszcze o serwetce. Ja nie lubię ananasków w robótkach. Ale tu - prawdę powiem- są bardzo ładne. Pikotki wokół serwetki dają jej majestatu. Serwetka ( choć nie mój styl) to BARDZO mi się podoba. Bardzo ! A maleństwa haftowane są urocze! To jest piękny pomysł na wszelakie ozdabianie . Właśnie jestem w trakcie ozdabiania w swoim domu i z pewnością skorzystam z uroczej podpowiedzi. Serdecznie pozdrawiam.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace, a ja choć ostatnio duzo mam na głowie, to o dziwo wzięłam się za szydełko, jako dodatkowe zajęcie, ale bardziej jako relaks i co zrobie, to rozdaję ;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, serwetka prześliczna.Pikotkowy brzeg dodaje jej delikatności. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna delikatna serwetka i maleństwa też pomysłowe cudeńka:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dziwię się, że musiałaś ją zrobić bo jest jak płatek śniegu lub zamarznięta szyba w oknie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała serwetka :) Mogę tylko podziwiać bo takich rzeczy nie potrafię :)Domyślam się, że to mnóstwo pracy :) Śliczna snieżynka

    OdpowiedzUsuń
  11. Serwetka jest prześliczna , podziwiam pracochłonność jej wykonania
    i efekt !<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Serwetka jest piękna bardzo i to bardzo starannie wykonana .
    Ciekawy i mało spotykany wzór udało Ci się wybrać .
    Twoje maleństwa są śliczne i bardzo mnie urzekły .

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze u ?Ciebie praca schludna , dopracowana, aż chce się podziwiać. Serwetka śliczna, lubię takie. również lubie robić z tej cieniutkiej Muzy, obecnie w żółwim tempie dziergam dość sporą firanę.
    Podsunęłas mi pomysł tymi drobiazgami, są śliczne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szydełkowa serweteczka śliczna, ale mnie oczarowały te maleństwa wykonane haftem richelieu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna serwetka i te drobiazgi także niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna serwetka!!! Urocze drobiazgi:))

    OdpowiedzUsuń