niedziela, 15 października 2017

serwetka....

Witam wszystkich odwiedzających. Dzisiaj ten sam motyw ale w dwóch odsłonach w wersji białej i kolorowej. Będąc na sierpniowym Jarmarku Jagiellońskim w Lublinie widziałam mnóstwo serwet, serwetek wykonanych różnymi technikami ale moja uwagę przykuły te wyszyte białym kolorem nici na kolorowym tle. Plan był taki, że kiedyś na pewno taką sobie wyszyję... Kilka tygodni po jarmarku znajoma poprosiła mnie o wyszycie na górnej części sukienki kwiatowych motywów. Przyszła z wybranym już wzorem i zestawem kolorów. Piękny motyw kwiatowy pomyślałam idealny do mojej serwetki. Z uwag na ograniczone możliwości i wolę właścicieli całość wzoru została podzielona i na sukience są tylko fragmenty ale za to na serwetce wyszyłam go w całości.  I tak plan na kiedyś stał się planem na teraz. Na początek serwetka....



.




A tak prezentuje się ten motyw na gorsecie sukienki niestety mam tylko zdjęcie z etapu wyszywania.


Bardzo serdecznie dziękuję za każde miłe słowo pozostawione w komentarzach i za odwiedziny. Życzę Wam wspaniałego tygodnia, pozdrawiam Ania

13 komentarzy:

  1. Aniu brak właściwych słów dla Twojego hafu . Piękny niezwykle staranny i wykonany po mistrzowsku haft .Serweta jest cudowna i równie pięknie wygląda ten wzorek na gorsecie . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Własciwie wszystko juz zostało napisane. Mistrzostwo i elegancja. Podziwiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten haft wygląda bardzo elegancko , zarówno na serwetce jak i na sukience :)
    Byłam kiedyś na tym jarmarku i wróciłam ... chora z zazdrości :) Tyle tam pięknych rzeczy widziałam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna serweta, bardzo elegancko prezentuje się!
    Na gorsecie ten hafcik także ślicznie wygląda ale moje serducho skradła serweta:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu serwetki piękne, ale sukienka! pierwsza klasa! podziwiam Cię niezmiernie! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny haft, na gorsecie prezentuje się znakomicie !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna serwetka!!!Piękne hafciki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest taki haft, że mogę tylko skomentować tak: NIEBIAŃSKO ŚLICZNY ! Uwielbiam ten rodzaj haftu! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie, równiutko położone nitki w hafcie płaskim :-) Podoba mi się zwłaszcza biały na białym :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zauroczona tym haftem jest cudowny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, zgrabne, precyzyjne hafty :-)

    OdpowiedzUsuń