niedziela, 3 grudnia 2017

Bombka i różana serwetak

Witam tą już grudniową niedzielę. Kolejna serweta z motywem różanym bardzo go lubię kwiaty pięknie wyglądają po wyszyciu na płótnie. Niezmiennie moja inspiracja jest "Haft Richelieu" a wzór tej serwetki można znaleźć w numerze 33/2007 r. I jeszcze coś w świątecznych klimatach. Szczerze mówiąc to w tym roku nie zamierzałam robić nowych ozdób tych ręcznie robionych mam już tyle, że nawet wszystkich nie jestem w stanie powiesić na choince ale ta bombka z płatków kosmetycznych po prostu mnie skusiła. 









Bombka z płatków kosmetycznych którą znalazłam na YouTube.



Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa pozostawiane w komentarzach. Życzę Wam wspaniałego tygodnia i żeby Święty Mikołaj trafiła pod właściwe adresy, pozdrawiam Ania



12 komentarzy:

  1. Aniu uwielbiam te Twoje hafty, takie staranne i eleganckie. Zazdroszczę Ci tego talentu/ ale nie złośliwie/ Bombki fantastyczne :) Tobie również życzę udanych "Mikołajek" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również baardzo lubie powyższy rodzaj haftu.Twoje serwetki są takie utocze, dopracowane. Z przyjemnością je się ogląda.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, Twoje hafty to istne arcydzieła, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna serwetka!!!Urocza bombeczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. I serwetka z motywem różanym, i bombka z płatków fantastyczne! A co do ozdób choinkowych ręcznie robionych, ja mam odwrotnie - jestem jak szewc bez butów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór jest rzeczywiście bardzo ładny i ponadczasowy ! Śliczna serwetka:)
    A bombka fantastyczna , pierwszy raz taką widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, bombka jest , faktycznie, niespotykana. Rozumiem Twój zamysł. Podzielam go! Natomiast serwetka jest bajeczna !!! Wykonałaś przecudowny haft, piękne róże. Doceniam Twoją pracę, podziwiam i jestem pod ogromnym wrażeniem jej urody.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna serwetka.Bombka urocza.Pozdrawiam Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. podziwiam perfekcję haftu, tę równość linii, szacunek

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna różana serwetka:)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci Aniu zdrowych ,spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia .
    Piękne prace .

    OdpowiedzUsuń