niedziela, 18 lutego 2018

Serwetka z elementów

Witam wszystkich odwiedzających. Bardzo serdecznie dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem. Cieszy mnie niezmiernie fakt, że moje koronki Wam się podobają i przywołują mam nadzieję przyjemne wspomnienia. 
Dzisiaj natomiast serwetka typu patchwork połączenie wstawek szydełkowych i z płótna. Podobne serwetki widziałam na pintereście w większej formie z dodatkowym zdobieniem może kiedyś... na początek taka. Pomyślałam, że to też dobry sposób na wykorzystanie fragmentów płótna które zawsze zostaje przy wyszywaniu. Na początku zrobiłam szydełkowe elementy a potem te z płótna które obszyłam ściegiem z haftu Richelieu. Po zszyciu wszystkich elementów całość wykończyłam delikatną koronką. Wymiary gotowej serwetki 20 cm. x 20 cm.







Dziękuję za odwiedziny a szczególnie za pozostawione komentarze. Życzę Wam udanego tygodnia, pozdrawiam Ania


17 komentarzy:

  1. Misterna robota :) cudne są te Twoje haftowanki Aniu, zawsze oglądam Twoje prace z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza i pieknie wykonana:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest ta serwetka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze z radością podziwiam Twoje prace i czekam na kolejne urzekające prawdziwe rękodzieło .Cudna serweta i starannie wykonana .Pozdrawiam Aniu serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca! Bardzo lubię takie serwetki... zawsze pięknie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy kwadracik taki równiutki jak od linijki. Piękna serwetka. Ślicznie sie prezentuje. Dziękuję za odwiedziny w Zaciszu. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu - ta serwetka jest genialna i tylko Ty mogłaś wpaść na takie coś, a wykonać to już na pewno tylko tak! podziwiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. I pieknie wszystko zrobione, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna serwetka.Piekne połączenie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, Twoje serwetki i serweta( ta, w tym poście) są przepiękne! Tyle piękna, wzór, kolory, wszystko zachwyca. Bywam czasem na Twoim blogu. Podziwiam wszystko! Bajeczne piękno! Serdecznie dziękuję za odwiedziny. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna serwetka!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. I to się nazywa kreatywność :) Podoba mi się . Dopracowana w każdym szczególe.
    Sama od pewnego czasu noszę się z zamiarem wykonania w ten sposób obrusa. Gorzej z realizacją .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, jak napisałaś: świetny sposób na wykorzystanie kawałków płótna. Z pięknym efektem końcowym :-)

    OdpowiedzUsuń