poniedziałek, 26 marca 2018

Kolorowe pisanki

Witam, już prawie świątecznej atmosferze. Co roku staram się zrobić pisankę w jakiejś nowej technice i już myślałam, że w tym roku żadnej nowej nie robię ale inspiracja się w porę znalazła.  Do ich zrobienia wykorzystałam to co miałam w domu czyli kolorowe wstążki, złoty sznurek, szpilki i styropianowe jaja które zostały z ubiegłego roku. A tutaj film z YouTubba czyli moja inspiracja.






Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za pozostawione komentarze. 

Wszystkim odwiedzającym życzę wspaniałych, rodzinnych Świąt. Ania



17 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądają.w pierwszym momencie przypominają jajka faberge. Może uda mi się w przyszłym roku również takie cudo zrobić. Dziękuję za linka.
    Wesołych świąt.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają te pisanki! I zawsze coś nowego:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze pisanki :) Kiedyś robiłam tą techniką bombki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po maleńku przez podwórze
      idą dzieci kurze :
      w kropki,ciapki, malowanki,
      bo to miały być pisanki!
      WESOŁEGO ALLELUJA !

      Usuń
  4. Cudowne pisanki!!!
    Zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne pisanki Aniu! pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O raju, są fantastyczne :) wygladają jak pikowane podusie- cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu! Są fantastyczne! Dzięki za link, na pewno spróbuję i ja swoich sił w tej technice :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowych jajeczek, rozczochranych owieczek, rozkicanych króliczków, pyszności w koszyczku, a przede wszystkim mokrego ubrania w dniu wielkiego lania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na pisanki:)))
    Pięknych Świątecznych chwil :)))
    Pozdrawiam serdecznie Lucy:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisanki śliczne :)) Dziękuję za życzenia również życzę Wesołych Świąt :) Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych i koniecznie leciutko mokrego dyngusa .

    OdpowiedzUsuń
  12. sama nie wiem czy lepsze są pisanki czy serweta pod nimi

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne pisanki i ciekawie zrobione. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam jeszcze takich pisanek, fantastyczne, no fantastyczne!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Są pomysłowe i piękne! Podziwiam, Aniu, pastelowe kolorki i precyzję wykonania :-)

    OdpowiedzUsuń