niedziela, 27 maja 2018

Drugi komplet bielizny kielichowej

Witam w tą majową niedzielę. Kolejny komplet bielizny kielichowej zrobiony na zamówienie. Pani która zamówiła komplet wybrała motyw krzyża który wyhaftowałam na place oraz kolorystykę. Ja wybrała koronkę oraz ozdobny ścieg którym obszyłam poszczególne części kompletu. Do zrobienia koronki brzegowej użyłam kordonka DMC BABYLO nr 40 a do wyszycia krzyży nici DMC nr 3345 i 470. I jeszcze dla przypomnienia poprzedni komplet bielizny kielichowej jest tutaj.






Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za pozostawiony ślad obecności w postaci miłego słowa w komentarzu, życzę udanego tygodnia, pozdrawiam Was serdecznie Ania



12 komentarzy:

  1. O raju, szczęka mi opadła na podłogę i nie mogę jej pozbierać. Cudny ten komplet, brak mi słów i do tego na sam ołtarz trafi. Brawo, brawo:) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet! pozdrawiam cieplutko Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny komplet... świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle perfekcyjnie wykonane, delikatne i eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja zamówiłam ten komplet i jestem z niego bardzo zadowolona. Wszystko wygląda przepięknie.Myślę, że Ks.Proboszczowi też się podoba.Ma taki sam wzór na równie pięknym ornacie przywiezionym z Fatimy. Ponadto komplet był przygotowany na czas i wszystko tak jak poprosiłam.Bardzo jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Wszystkich odwiedzających tę stronę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Haniu bardzo serdecznie dziękuję za miłe słowa, cieszę się że komplet spełnił Pani oczekiwana, pozdrawiam Ania

      Usuń
  6. Przesliczny komplecik . Super wykończony. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło podziwiać rękodzieło w Twoim wykonaniu .Piękna kolorystyka , wyjątkowy kunszt i cudnie dobrana koroneczka .Piękna praca , zgodna i odpowiednia do swojego przeznaczenia .

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie Ci ten krzyż wyszedł :). Aż miło jest zaglądać na twoje starsze prace ale czekam też na nowości :*

    OdpowiedzUsuń