piątek, 6 lipca 2018

Serwetka z motywem ludowym

Witam, wszystkich odwiedzających wakacyjnie. Ostatnim czasem wyszywałam kołnierzyki i mankiety do koszul męskich ze stroju lubelskiego krzczonowskiego, motyw tak mi się spodobał więc postanowiłam go wyszyć na serwetce. W zgromadzonych zapasach materiałów znalazła len w kolorze kości słoniowej 140 nitek na 10 cm. który kupiłam w Hobby Studio. Postanowiłam również wykorzystać mulinę która mi został z kompletu bielizny kielichowej. Jako wykończenie dodałam koronkę bawełnianą i serwetka gotowa.





I jeszcze moje inspiracje kołnierzyki i mankiety 




Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za pozostawione komentarze. Życzę wszystkim przyjemnych wakacji i udanych urlopów, pozdrawiam Ania

14 komentarzy:

  1. Jakże odmienny haft do tego co teraz panuje w sieci. Piękny wzór i oryginalna serwetka powstała.
    Patrząć na mankiety i kołnierzyki odnoszę wrażenie, że kilka koszul regionalnych powstanie.
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka cudna i bardzo oryginalna :)
    Podoba mi się bardzo .

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna :) Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałę są te Twoje hafty :) zdolna babka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna serwetka!!! Śliczne hafciki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna serwetka, super mankiety - podziwiam talent! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful. Have a Happy week. Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała serwetka, ma niepowtarzalny urok. Podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności, wspaniała serweta, chyba musze się zabrać za hafty, już dawno tego nie robiłam, a tu takie sliczne inspiracje, aż chce sie za igłę chwycić :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anusiu, Twoje hafty są przepiękne. Zawsze je podziwiam. Robótki szydełkowe- mistrzostwo!
    W Dniu Imienin życzę Tobie wszystkiego najlepszego.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się nadziwić , że z takimi pozornie prostymi ściegami można wyczarować takie cudo .Piękna serweta i jak zawsze perfekcyjnie wykonana .Pozdrawiam Aniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne!!! Zawsze z zachwytem podziwiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna serwetka ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie motyw ładny. Pięknie prezentuje się na serwetce :)

    OdpowiedzUsuń