niedziela, 4 listopada 2018

Woreczek z ludowym haftem

Witam w niedzielę. Ostatnio wyszywałam kolejne kołnierzyki i mankiety tym razem do koszul ludowych z okolic Chełma haftem krzyżykowym. Zarówno sam motyw jak i zestawienie kolorystyczne bardzo mi się spodobała więc postanowiłam zostawić sobie jakąś "pamiątkę" po koszulach chełmskich. Kolejnej serwetki nie miałam ochoty wyszywać więc następnym wyborem został woreczek. I tak do motywu z mankietów dodałam jeszcze koronkę i woreczek gotowy.





Tutaj motyw z kołnierzyków


i mankietów


Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za pozostawione komentarze i te miłe słowa dotyczące moich frywolitkowo kolczykowych początków. Życzę Wam udanego tygodnia, pozdrawiam Ania

    

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładna praca. podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ani Ty jestes profesjonalistką i mistrzynią hafciarstwa :) ! zawsze z przyjemnością podziwiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór niby prosty ,ale bardo efektowny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę ! I woreczki wyszły śliczne , nie dość ,że ładne to jeszcze praktyczne ! Mnie to było by szkoda je używać ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubię ludową prostotę takich szlaczków! Z koronką wspaniale. Woreczek super!
    Pozdrawiam cieplutko i pogodnych dni życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny woreczek ,a haft cudnie go zdobi .Wspaniale Aniu dobrałaś koroneczki .Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny i bardzo delikatny ten woreczek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne hafty poczyniłaś:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haft jest śliczny. Wdzięku nadaje mu kolorystyka, motyw i delikatność. Pewnie spóźniłam się z opinią. Wybacz, ostatnio mój świat mocno zatrząsł się w posadach. Bardzo, bardzo serdecznie pozdrawiam Ciebie.
    Zawsze tu wrócę. Lubię tu być

    OdpowiedzUsuń
  10. Haft bardzo ładnie się prezentuje ^^ Jestem pod wrażeniem Twojej pracy :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne hafcik i świetnie się prezentuje . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo zdrowych, wesołych, w ciepłej rodzinnej atmosferze Świąt. Niech ciepło i radość tego wspaniałego Święta gości w Twoim sercu i domu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Radosnych Świat Bożego Narodzenia Aniu !

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ludowe wzorki, ten jest śliczny i choć wydaje się skromny to wcale nie tak prosto coś takiego stworzyć :). Podziwiam Twoje hafty. Czekając na coś nowego przeglądam stare prace ;)

    OdpowiedzUsuń