niedziela, 30 grudnia 2018

Kolczyki frywolitkowe jeszcze raz ......

Witam w ostatnią niedzielę tego roku. Tak jak już pisałam w jednym z postów zdominowały mnie czółenka stąd też kolejne kolczyki. Wszystkie trafiły do właścicielek więc dzisiaj małe podsumowanie.












Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za  pozostawione komentarze. Również bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie otrzymane życzenia świąteczne. Wszystkim odwiedzającym życzę wszelkiej pomyślności w Nowym Noku, pozdrawiam Ania

                     

7 komentarzy:

  1. jest to technika, którą zamierzam opanować od wielu już lat , jednak ciągle tylko "chcę" .
    Kolczyki subtelne.Mam nadzieję,że obdarowane osoby docenią ich urok.
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku. Powodzenia i radości w życiu prywatnym oraz weny i czasu na przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, zwłaszcza te fioletowe :) misterna robota :) Aniu najlepszego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Frywolitki mnie oczarowują. Są przepiękne. Bo frywolitka jest cudownością. Życzę Tobie samych wspaniałości , zdrowia, szczęścia i kolejnych cudowności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i urzekająca frywolitkowa kolekcja !Podziwiam Twoje prace !
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kolczyki, a te z fioletowym kamieniem są cudowne! mieć taki naszyjnik to moje marzenie! pozdrawiam ciepło i szczęśliwego nowego roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jakie misterne robótki, podziwiam, tym bardziej, że dla mnie to wyższa szkoła jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne są, każde inne i każde oryginalne. Chyba najbardziej dwa pierwsze i dwa ostatnie mi się podobają <3 Cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń