niedziela, 17 marca 2019

Wiosna 2018 i 2019

Witam w niedzielne południe.  Przyznam szczerze, że bardzo podobają mi się autorskie projekty serwetek frywolitkowych Pani Renaty Niemczyk - blog  i w miarę czasu i możliwości powoli je robię. Głównie robiłam mniejsze wersje w zależności od potrzeb ale serwetkę Wiosna 2018 postanowiłam zrobić w całość. Serwetkę zrobiła z nici DMC 20 w kolorze beżu. U Pani Renaty na m blogu już rozpoczęła się praca nas serwetką Wiosna 2019 więc ja również zabrałam się do pracy. I jak poprzednio nici DMC tylko tym razem 10 w kolorze miętowym.





A to początki czyli dwa pierwsze rzędy Wiosny 2019


Bardzo serdecznie dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione komentarze. Życzę Wam udanego tygodnia pozdrawiam Ania

13 komentarzy:

  1. Och ! Zazdroszczę tak pięknej i niepowtarzalnej , frywolitkowej serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna.Mogę patrzeć i patrzeć na nią.
    Frywolitka to technika,której nie opanowałam ale baardzo mi sie podoba. Blog Renaty obserwuję od lat i tworzy cudeńka.
    Jeszcze sobie popatrzę na tę powyżej ;)
    Następna również zapowiada się ślicznie. I ten kolorek ...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała praca, ile trzeba mieć samozaparcaia i cierpliwości dla takiego rzemiosła:) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, zapowiada się na prawdziwe dzieło sztuki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I co można tutaj napisać ....Niesamowita jesteś a Twoje frywolitkowe cudeńka urzekają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna Twoja wiosna Aniu! pozdrawiam ciepluteńko;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszła. Oj, jak ja dawno nie miałam w rękach czółenek! Aż zazdroszczę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, tworzysz piękne rzeczy - podziwiam cierpliwość i precyzję wykonania. :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna serwetka!!!Jestem pełna podziwu:))

    OdpowiedzUsuń