niedziela, 3 lutego 2019

Kwiatowa zawieszka haft Richelieu

Witam w tę lutowa niedzielę. Zawieszka powstała trochę z przypadku został mi kawałek płótna z którym za bardzo nie wiedziałam co mam zrobić. Zaczęłam przeglądać gazetkę Haft Richelieu i tak trafiłam na numerze 54 w którym znalazłam sporą kolekcję zawieszek. Jedna z zawieszek został oprawiona w ramkę co bardzo mi się spodobało. Pasującą ramkę okazało się że też mam więc nie pozostał mi nic innego jak zabrać się do haftowania. A oto gotowa zawieszka-obrazek.






Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za  pozostawione komentarze. Życzę Wam udanego tygodnia pozdrawiam Ania
.

17 komentarzy:

  1. Pomysł świetny. Sama zawieszka precyzyjnie wykonana, zachwyca.
    Całość oryginalnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu ślicznie wyglada twój hafcik a oprawiony to już wisienka na torcie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszka, czy nie zawieszka.... mniejsza o to. Jest tak piękna, że wprost trudno to opisać. Richelieu nie jest takim prostym haftem, Wiem. Doceniam niezwykle. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł. Mam nadzieję,że pomyślisz o następnych takich pięknych misternie wykonanych pracach.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twoją cierpliwość i talent do tworzenia tak uroczych detali. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawieszka cudna !! Bardzo pomysłowo wyeksponowana :)
    Jeśli mogę prosić o wzór, to chętnie przyjmę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny obrazek wyszedł Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny wyszedł obrazek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wykonane ^^ Bardzo mi się podoba ^^
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudny i jaki równiuśki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne 😍Kiedyś w zamierzchłej przeszłości tez teroszkę wyszywałam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, precyzyjnie wykonałaś ten haft - obrazek cudo! Podziwiam!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielki ukłon dla Ciebie za tak pięknie wykonany haft !Przepiękna , niesamowicie precyzyjnie wykonana praca !Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka prześliczna, faktycznie nic tylko oprawić i powieść w honorowym miejscu <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna. Naprawdę bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń