niedziela, 30 czerwca 2019

Serwetka i kolejne zawieszki...

Witam wszystkich w ostatnią niedzielę czerwca. Zawieszki z poprzedniego posta już u właścicielki zostały tylko zdjęcia. Jednak różyczki owijkowe tak mi się spodobały, że postanowiłam zrobić  kolejną zawieszkę ale tym razem dla siebie. A na dowód tego, że różyczki sprawdzają się nie tylko na zawieszkach zrobiłam jeszcze serwetkę. Natomiast z resztek wstążeczek pozostałych po innych pracach zrobiłam również dla siebie zawieszkę z różyczką wstążeczkową. 










Bardzo serdecznie dziękuję Wam za odwiedziny i miłe słowa pozostawione w komentarzach, życzę wszystkim udanego tygodnia, pozdrawiam Ania

18 komentarzy:

  1. Pięknie kręcisz te różyczki Aniu :) śliczne i bardzo urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te różyczki są wspaniałe, trzeba nie lada talentu, cudo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne śliczne zawieszki . Hafcik bardzo ładny i efektowny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne różyczki ^^ Wspaniale wyglądają i na serwetce i na zawieszkach :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne te hafty, podziwiam całym sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace, Aniu. Różyczki ściegiem owijkowym i ta wstążeczkowa ślicznie wyglądają i na serwetce, i na zawieszkach... Ogród przeniosłaś na płótno, zatrzymując na dłuuugo jego piękno... :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne te hafty, również życzę miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, bardzo ładne prace tworzysz. Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że Twoje prace robią wrażenie.\
    Super różyczki :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wyroby. Też bardzo lubię haftowac, robić na szydełku, dziergać różne, różności. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia. Zapraszam do mojej strony www.krystynaczarnecka.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne różyczki i wspaniałe ozdoby .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  12. akurat dziś rozmawiałam o haftowaniu i przypadkowo trafiłam na twój blog :) piękne dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. so beautiful!
    thank you for your share!
    from luxhairshop

    OdpowiedzUsuń