wtorek, 27 sierpnia 2019

Motyle na poduszce

Witam wszystkich letnim popołudniem. Dzisiaj poduszka na której przysiadły motyle  tak aby trochę na dłużej zatrzymać lato. Po tym jak znalazłam gazetkę Haft Richelieu z praktycznie samymi motylami wiedziałam, że muszę je wyszyć. Zastanawiałam się oczywiście nad tym co by tu wyszyć Miałam jeszcze kilka takich kawałków płótna co to nie wiadomo co z nimi robić okazały się idealne do moich motylków. Początkowo myślałam o zawieszkach ale ostateczną wersją przeznaczenia motylków została poduszka. Wyszyte motylki przyszyłam do poszeweczki dodałam jeszcze ramkę z bawełnianej koronkę i poduszka gotowa. Wymiary poduszeczki 40 cm x 40 cm.





Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za miłe komentarze pod poprzednim postem. Życzę Wam udanego tygodnia a tym co na urlopie tak jak ja przyjemnego odpoczynku, pozdrawiam Ania  

18 komentarzy:

  1. Te motylki są przeurocze, na poduszce prezentują się cudnie. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze są te motylki. Przypomniałaś mi jak ponad 30 lat temu wyszyłam ich motywami pościel do łóżeczka i wózeczka dla mojego maleństwa. Szkoda, że wtedy nie myślało się o archiwizowanie swoich dzieł poprzez fotografowanie.
    Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepieknie, koronkowo i bardzo oryginalnie :) żegnaj lato za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam motyle :) a na poduszce prezentują się uroczo :). Zazdroszcze wzoru i gazetki z tymi cudeńkami :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna letnia poducha, jak zwykle perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic tak nie poprawia humoru w czasie zbliżającej się jesieni jak widok pięknych motyli :) Poduszeczka wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne motylki !Miałaś Aniu wspaniały pomysł na resztki tkaniny .
    Podziwiam Twoje hafty , zawsze jest to miły dla mnie widok .Piękny haft , przęsełka i krateczka zdobiąca zielonego motyla .Podusia
    bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądają motylki na poduszkach. Super kolorystyka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Motylki wspaniale wykorzystałaś. Wyszła piękna poduszka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Radosne, letnie motywy sfrunęły na podusię. Będziesz miała lato w domu przez calusieńki rok!
    A wykonanie haftu richelieu znakomite :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne poduchy, motyle piękne. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie delikatne motylowe poduszki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna , podoba mi się efekt 3d tak jakby motyle miały zaraz odlecieć :)

    OdpowiedzUsuń