niedziela, 6 października 2019

Szydełkowa serwetka

Witajcie, za łączeniem kolorów w serwetkach szydełkowych jakoś nie specjalnie przepadam ale jak zobaczyłam tę na Pintereście to po prostu popadłam w mały zachwyt. Sprawdziłam jakie kolory kordonków tej samej grubości co nici białe mam i okazało się że zielony. Może zieleń średnio pasuje do tych uroczych kwiatuszków na tej serwetce ale efekt końcowy bardzo mi się podoba.   





Wzorów na aniołki szydełkowe widziałam już sporo ale te niezmiennie mi się podobają. Tym razem jako mały upominek dla koleżanki....


Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i miłe słowa pozostawione w komentarzach, życzę Wam udanego tygodnia, pozdrawiam Was ciepło Ania 

19 komentarzy:

  1. Ach szkoda, że nie jestem tą koleżanką , aniołki...do zakochania :) serwatka śliczna :) podobnie jak Ty wolę jednokolorowe, a najbardziej białe ale ta z zielonymi kwiatuszkami wyglada zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka śliczna a i zieleń pasuje tutaj!
    Aniołki zawsze podziwiam ale jakoś sama nie zabrałam się aby zrobić:(
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka przepiękna. Moja mama też robi serwery dużo wielokolorowe. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna serweta , z tą zielenią będzie wspaniałą ozdobą na wiosenne dni .Upominek w postaci aniołków jest wyjątkowy i piękny .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetka jest obłędnie ładna :) Nie dziwię się że tak Ci się spodobała !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Serweta jest wspaniała , a aniołki przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie kolorystyka serwetki cudna, wzorek zresztą też :) Pięknie wykonałaś i aniołki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. El tapete te ha quedado muy original combinando el blanco con verde me gusta mucho!!y los angelitos son divinos.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje szydełkowe prace wyszły bardzo ładnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Serwetka rewelacyjna a aniołki będą pięknie wyglądały na choince. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne aniołki. Będą super prezentowały się na choince.
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne są Twoje prace. Serwetka ma ciekawy wzór. Aniołki są prześliczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne preace, Aniu. Aniołki to klasyczne piękno, a serwetka kojarzy mi się bardzo wiosennie dzięki wkomponowaniu zieleni :-)

    OdpowiedzUsuń