niedziela, 2 lutego 2020

Serweta z różą

Witajcie, motywy kwiatowe w hafcie Richelieu są bardzo popularne a różany to bym powiedziała, że nawet bardzo ale w tej serwecie to nie kwiaty przykuły moją uwagę. Tym razem ciekawy układ przęsełek który  nazwę się plaster miodu ( mam nadzieję że moje choć odrobinę je przypominają). Dokładny opis jak wykonać takie przęsełka jak i wzór serwety znalazłam w numerze 5 Haftu Richelieu z 1997 r.







Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za pozostawione komentarze. Życzę wszystkim udanego tygodnia, pozdrawiam Ania

23 komentarze:

  1. Przepiękna serwetka :)Oj wiem ile jest pracy z przęsełkami !

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam do Ciebie przypadkiem i bardzo się cieszę, bo nie widzę blogów, które by pokazywały tą piękną technikę haftu...a szkoda. Lata temu wykazywała i ja tym haftem, widząc Twoją piękną serwete zatesknilam. Muszę koniecznie wrócić do richelie. A plastra miodu nigdy nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak piszesz praca misterna ale za to jaki efekt. Za każdym razem kiedy pokazujesz te cuda mam postanowienie zrobić dla siebie obrus. Ponad 30 lat temu dość sporo wyszywałam tą techniką. Jednak nic nie zachowało się u mnie. A to taka wdzięczna praca.
    Powyższa serwetka oczywiście śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Koronkowa robota :) zdolne łapki masz :) śliczna jest ta serweta, moja babcia wieki temu tez tak pięknie wyszywała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna serweta ! Od dawna podziwiam Twoje prace ,kunszt i staranność wykonania ,dzisiaj jestem pełna podziwu bo plaster miodu to jeden z najtrudniejszych przęsełek .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle efektowny wzór.
    Teraz tylko jakiejś pszczółki do komplety brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje za odwiedziny i komentarz
    Serweta przepiękna, bardzo pracochłonna....ale efekt końcowy cudny...

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna serwetka, ślicznie się prezentuje. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne :) i może jestem rękodzielnikiem ale nawet nie wyobrażam sobie wykonania takiej serwety. "Plasterki miodu" ładnie sie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna serwetka. Podziwiam zdolności. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za kolejne odwiedziny i miłe słowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam haft Richelieu, choć sama nigdy go robiłam. Plaster miodu wyszedł idealnie. Wielki brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała praca i na pewno trudna, pracochłonna. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna, delikatna serweta. Kosztowało Ciebie dużo pracy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna - naparwd kawał dobrej roboty. MAsz zdolności kobieto .

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu jestem pod ogromnym wrażeniem prześliczna serweta. Wiem ile to pracy kosztuje. Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny plaster miodu. Przepiękny haft!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny haft, podziwiam precyzję z jaką wykonujesz swoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  20. I have some similar ones that were from my mother. They are over 70 years old, they are so beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna!!! Kiedyś dużo haftowałam :)

    OdpowiedzUsuń