niedziela, 2 sierpnia 2020

Makramowe bransoletki

Witam wszystkich odwiedzających. Bransoletki powstały tak pod pływem chwili z tego co miałam w zasięgu reki a inspiracja do ich zrobienia był tym razem You Tube. Trafiłam na filmy z wyplataniem takich makamowych bransoletek więc postanowiłam spróbować. Miła być tylko jedna tak aby zobaczyć jak się ten ścieg z tej makramy wyplata a że wyplatanie tak mi się spodobało, to zrobiła trzy bransoletki. Raczej na tych trzech nie skończę bo już mam pomysły na kolejne. A oto moje pierwsze spotkanie z makramą.....







Dziękuję za odwiedziny a szczególnie za pozostawiane miłe słowa w komentarzach, życzę Wam udanego wakacyjnego tygodnia, pozdrawiam bardzo serdecznie Ania


...

11 komentarzy:

  1. O !widzę, że nie tylko ja kocham taką biżuterię :) jest bardzo efektowna. Pięknie ją zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne, wygladają bardzo profesjonalnie :) zdolna z Ciebie kobietka Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Utwierdzasz mnie w przekonaniu, że za co się nie chwycisz to cudnie wychodzi... Jak dla mnie zielona the best:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bransoletki :))
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowa biżuteria. Ta z haftem róży jest śliczna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne <3 najbardziej mi się podoba niebieska z haftowaną różyczką. Cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie bransoletki bardzo ładnie się prezentują :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne branzoletka. Super dekoracja na rękę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletki są przepiękne, nic tylko podziwiać ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń