niedziela, 26 lipca 2020

Wymianka

Witam wszystkich niedzielnie, dzisiaj szczególnie pozdrawiam imieninowo wszystkie Anny które u mnie bywają. A co do wymianki to właśnie z Agą  taka sobie zorganizowałyśmy. I tak ja zrobiłam dla Agi ozdoby choinkowe aniołki oraz śnieżynki frywolitkowe i szydełkowe.


Natomiast Aga przygotowała dla mnie takie wspaniałe kartki. 
Ta dla mnie.....

dla mojej serdecznej koleżanki ....

oraz dla kuzynki ....

I gdyby tego była mało to otrzymałam jeszcze od Agi takie wspaniałe pudełko na skarby...


 Aga jeszcze raz wszystko wielkie dziękuję.....

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających a szczególnie dziękuję za wszystkie miłe słowa pozostawione w komentarzach - Ania
 



 

10 komentarzy:

  1. Cudna wymianka, takie śliczności to skarb. Wszystkiego dobrego! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiałam już te aniołeczki u Agi, sa przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu ukłony z mojej strony, zachwycające sa te Twoje Aniołeczki i śnieżynki- prawdziwe cacuszka :) Bardzo , bardzo Ci dziękuję :) Imieninowe serdeczności dla Ciebie dzisiaj :) wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wymianka....przepiękne prace...

    OdpowiedzUsuń
  5. śnieżki i aniołki będą przepięknie wyglądać u nowej właścicielki na oknie lub choince ,kartki są bajkowa aż szkoda je trzymać w ukryciu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Obdarowałaś Agę ślicznymi aniołkami i sama też cudowności dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że wymianka była bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń