niedziela, 22 listopada 2020

Śnieżynki

Witajcie, u mnie dzisiaj  zimowo się zrobiło a to za sprawą szydełkowych śnieżynek. Ostatnie tygodnie spędziłam na dzierganiu miedzy innymi tych uroczych maleństw. Wszystkie śnieżynki zrobiłam z kordonka MUZA 20. A oto efekt tego dziergania......

 Z przygotowanego wzornika te najbardziej spodobały się paniom zamawiającym...
 



           

           A tak spakowane trafią do swoich właścicielek

 
Bardzo serdecznie dziękuję  za Waszą obecność a szczególnie za wszystkie miłe słowa pozostawione w komentarzach. Życzę Wam mimo tej całej sytuacji dobrego tygodnia i tego co najważniejsze zdrowia, pozdrawiam Ania

15 komentarzy:

  1. Śnieżynki słyną z tego, że każda jest inna :) Widać tak jest też u Ciebie. Nie wiem czy w tym roku zobaczymy śnieg na dworze ale miło przynajmniej Twój popodziwiać a jest naprawdę przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zapachniało zima i świętami....przepiękne śnieżynki. Uwielbiam pracować z Muzą 20...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu masz złote rączki i zdolne paluszki co potrafią takie cuda prawdziwe :) wszystkie są cuuudne i nie umiałabym wybrać najładniejszej :) A na zielonej choince będą wygladały bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, mówiłam Ci już - REWELACJA, o pracowitości nie wspomnę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jakie ładne . Przepięknie będą wyglądały na choince. Wiem bo mam kilka którym daleko do Twoich bo kupiłam w sklepie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile pięknych śnieżynek... są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności Aniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, Twoje śnieżynki są przepiękne! Choinka cała obsypana takimi płateczkami, białe światełka i nic więcej! Ależ by to była cudna choinka! Zazdroszczę takiego prezentu... :-))
    Serdecznie pozdrawiam Ciebie i zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te sniezynki i jaka ich masa...pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne są te śnieżynki, jestem zachwycony, brawo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne i eteryczne śnieżynki, w tej chwili zazdroszczę , że ja takich nie posiadam.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Są cudowne! I pięknie się prezentują w takiej ilości :)

    OdpowiedzUsuń