niedziela, 21 kwietnia 2024

Serwetka z haftem powiatu tomaszowskiego

 Witam, przygotowując się do świąt Wielkanocnych nie zapomniałam o koszyczku do świecenia pokarmów.  Przyglądając się serwetkom które mam uznałam, że potrzebuję nowej. Kryteria nowej serwetki były następujące po pierwsze motyw miał być z mojego regionu a po drugie nie chciałam kolejnej okrągłej.  Przeglądając publikacje dotyczące haftów  najbardziej spodobał mi się  motyw z koszuli kobiecej z Przeorska 1-2 dek. XX w. który umieszczony został na rękawie. I tak powstał taki mini bieżnik. 






A z tych publikacji korzystam.....


Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za miłe słowa które zostawiacie w komentarzach, pozdrawiam Was serdecznie Ania

8 komentarzy:

  1. Wspaniały haft Aniu, a koszyk wyglądał przepięknie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny haft. Te kwiatki na nim są cudowne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł na regionalna serwetkę do wielkanocnego koszyczka:) Motyw śliczny, bardzo wiosenny, więc bardzo trafiony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny haft <3 Serwetka cudnie się prezentuje na koszyczku <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyczek wygląda wyjątkowo , brawo TY ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i wyjątkowa serwetka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń