niedziela, 24 marca 2024

Szatki do chrztu

  Witam, w ostatnim czasie swój chrzest miała Sara oraz Maksymilian i na tą okoliczność zrobiłam dla nich szatki. Materiał jaki użyłam do ich zrobienia to batyst, koronkę szydełkową zrobiłam nićmi DMC nr 50 a zgodnie z życzeniem osób zamawiających na szatkach miałam wyhaftować imię dziecka. 






Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za mile słowa które zawsze zostawiacie w komentarzach. 

Chciałabym też życzyć Wam na te nadchodzące Święta Wielkanocne zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt, pozdrawiam Was bardzo serdecznie Ania


13 komentarzy:

  1. Jakie piękne. Aż się zastanawiam, co się stało z moją białą szatą ze chrztu. Dziękuję Aniu za życzenia. Ja Tobie też chciałabym życzyć wszystkiego co najlepsze z okazji tych świąt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, wspaniale że robisz takie piękne pamiątki Chrztu :) U nas w rodzinie też niedługo będą chrzcić małego Ignasia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne szatki Aniu, będą wspaniałą pamiątką. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały urok w misternych koronkach. Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te szatki, ja też nie wiem co się z moją stało, ale już chyba się nie dowiem...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne i pięknie wyhaftowane imiona <3 zdrowych spokojnych świąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu wszelkiego dobra i błogosławieństwa na te Święta. Niech Zmartwychwstały Pan napełni Twoje serce radością i pokojem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne , delikatne hafciki. Pięknego świętowania życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne szaty na chrzciny, ciekawy haft. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szatki bardzo ładnie się prezentują :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wyglądają... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne haftowane pamiątki 😚
    Dawno temu też zrobiłam dla sąsiadki wnuczki taką pamiątkę

    OdpowiedzUsuń