niedziela, 26 sierpnia 2018

Frywolitkowe kolczyki

Witam wszystkich w sierpniową niedzielę. Do tej pory z frywolitkowych rzeczy robiłam serwetki i śnieżynki biżuterii jakoś nie było okazji. Tym bardziej się ucieszyłam jak koleżanka z pracy poprosiła o zrobienie dla niej frywolitkowych kolczyków. Miały być proste bez dodatków w granatowym kolorze (ostatecznie wybrałyśmy kolor cieniowany). Kolczyki koleżance bardzo się spodobały co mnie niezmiernie cieszy. A że przyjemnie robi się takie maleństwa to zrobiłam jeszcze w kolorze ecru.





Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za pozostawione komentarze. Bardzo się cieszę że serweta z poprzedniego postu Wam się spodobała, pomysły na kolejne już są i powoli się realizują. Życzę Wam udanej końcówki wakacji, pozdrawiam serdecznie Ania

10 komentarzy:

  1. Kolczyki wyszły pięknie , cieniowana niteczka moim zdaniem nie potrzebuje dodatkowych zdobień .Twoje frywolitki Aniu są tak urzekające i starannie wykonane , że same w sobie mają wyjątkowy urok .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDNE KOLCZYKI !! Bardzo ładne są te cieniowane, mają swój niepowtarzalny urok :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wykonane kolczyki ^^ Bardzo mi się spodobały :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kordonek, a kolczyki prima sort

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba kompleciki są urocze :) każda kobieta z przyjemnością je założy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne frywolitkowe kolczyki, szczególnie te ecru :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieniowany kolor był genialnym pomysłem. Śliczne te kolczyki wyszły <3

    OdpowiedzUsuń