poniedziałek, 6 lipca 2020

Komplet biżuterii haft krzyżykowy

Witajcie, komplet już u właścicielki więc pora na prezentację. Przeglądając Pinteresta koleżanka znalazła medalion który bardzo jej się spodobała ale chciała mieć komplet czyli jeszcze kolczyki i bransoletkę. Na  passionroom.pl znalazłam odpowiednie bazy oraz sznureczek z którego zrobiłam naszyjnik zamiast tradycyjnego łańcuszka. Zgodnie z życzeniem koleżankę  komplet miał być w kolorze niebieskim, wybrałam dwa kolory muliny Ariadna 1630 (ciemniejszy) i 1623 oraz płócienko na którym krzyżyczki robiłam jedna nitką z muliny. Medalion wyszyłam taki jaki był w  oryginalnej wersji znalezionej przez koleżankę, natomiast kolczyki i bransoletka to już moja inwencja twórcza.  








Bardzo serdecznie dziękuję Wam za odwiedziny a szczególnie za wszystkie miłe słowa pozostawiane w komentarzach. Życzę wszystkim Wam udanego tygodnia, pozdrawiam Ania



17 komentarzy:

  1. Aniu, zachwyciłam się! Kolor, wzór itp. jak dla mnie:)
    Jak zwykle perfekcyjne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny komplecik. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet stworzyłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem :) Aniu Ty kobieta wielu talentów jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful and delicate work.
    The set was spectacular.

    OdpowiedzUsuń
  6. Arcydzieło :) Zostaję i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu, ale śliczności, przepiękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny komplet ,na pewno koleżance się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś pięknego, Aniu. Precjoza!
    Chyba wykupiłaś wszystkie bazy do wisiora w tym wzorze, bo już w sklepie nie ma :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny komplet !!! Misterna robota!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny wzorek :) Pięknie wykonałaś ten komplecik :)

    OdpowiedzUsuń