niedziela, 25 lutego 2024

Kołnierzyki do koszul ze stroju ludowego

 Witam, zrobienie tych kołnierzyków na początku okazało się małym wyzwaniem bo materiał który dostałam bardziej pasował by hafu płaskiego niż do haftu krzyżykowego. Rozwiązaniem problemu okazała się kanwa do wyprucia z której wcześniej nie korzystałam, sprawdziła się idealnie. Kołnierzyk z mniejszą ilością haftu jest ze stroju tomaszowsko- hrubieszowskiego, w przypadku kolejnego dostałam zdjęcie z prośbą o odtworzenie konkretnych motywów haftu niestety nie wiem z jakiego jest stroju ludowego.








A tutaj  w trakcie wyszywania z kanwą..

 



Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny oraz miłe słowa pozostawione w komentarzach, pozdrawiam serdecznie Ania

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje prace ogladać, Ty pracowita mróweczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne , delikatne hafciki. Kołnierzyki wyglądają świetnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne wzory, ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I like your site and content. thanks for sharing the information keep updating,
    looking forward for more posts. Thanks ភ្នាល់បាល់ទាត់​អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kołnierzyki <3 haft krzyżykowy na kanwie to jedyny, jaki mi jako tako wychodzi tak naprawdę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ten wzór na kołnierzyku. Przypuszczam, że wymagał od Ciebie sporo precyzji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Tworzysz kolejną wspaniałą rzecz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój post promieniuje błyskotliwością! Wnikliwy, dobrze sformułowany i naprawdę urzekający. Dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoją cenną perspektywą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie korzystałam z takiej kanwy do wyprucia. Muszę koniecznie spróbować.
    Nie wiem czemu tak się dzieje, ale Twój blog nie przeskakuje mi do góry na mojej liście ulubionych, kiedy umieszczasz nowy post, tylko ciągle pozostaje na końcu mojej mojej listy. W ten sposób omijają mnie Twoje wpisy :-(
    Piękne są twoje hafty, Aniu!
    Pozdrawiam cieplutko, poświątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń