niedziela, 28 kwietnia 2019

Kamizelka w koralikach

Witam Was w niedzielne przedpołudnie. Bardzo lubię wykonywać różnego rodzaju hafty na strojach ludowych z reguły są to mankiet, kołnierzyki, wstawki i rzadko mam okazję zobaczyć jak prezentują się one na przykład w uszytej już koszuli.Ty bardziej cieszę z tego, że tym razem mogę pokazać Wam efekt finalny mojej pracy czyli kamizelkę ze stroju rzeszowskiego





Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za wszystkie miłe słowa pozostawione w komentarzach. Dziękuje za to że jesteście, życzę Wam dobrego tygodnia, pozdrawiam Ania

15 komentarzy:

  1. Baardzo mi się podoba.
    Czy jest jakaś technika , której potrafisz wykonać. Obserwując Twojego bloga widze, żeś wszechstronna w tej materii . Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Aniu Twoje hafty ,kamizelka jest przepiękna .

    OdpowiedzUsuń
  3. O raju, cudo :) jak byłam mała i sypałam kwiatki na Boże Ciało to też mnie mama stroiła w takie stroje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy podobne wspomnienia z dzieciństwa :)

      Usuń
    2. :) I jeszcze miałam starte trzewiczki i za duże rajtuzki po mojej siostrze , i to był strój galowy z nieodłączną haftowaną kamizelką :) :) :)

      Usuń
    3. A ja pamiętam, że moja kamizelka miła guziczki na ramionach do których zapinane była szklane koraliki:)

      Usuń
  4. Śliczna kamizelka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamizelka pięknie się prezentuje *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamizelka jest prześliczna. Jesteś bardzo zdolna. Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamizelka jest niesamowita <3 przepięknie wygląda :) każdy kwiatuszek perfekcyjnie wyhaftowany

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ to cudowne. Zresztą lubię ubrania w stylu folkrolowym

    OdpowiedzUsuń