niedziela, 16 stycznia 2022

Szydełkowe mitenki

 Witam w niedzielne przedpołudnie. Rękawiczki bez palców albo okrywające palce tylko w połowie czyli mitenki. Mitenki miał być szydełkowe a że są to pierwsze mitenki jakie zrobiłam to tym razem inspirację znalazłam na You Tube. Do ich zrobienia wybrałam włóczkę Scheepjes Eliza która jest bardzo miękka, lekka po prostu idealna, szydełko 3 oraz dwa wieczory i mitenki  gotowe.




 
Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za pozostawione miłe słowa w komentarzach. Życzę wszystkim wspaniałego tygodnia i pozdrawiam z Roztocza, Ania

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajne i przydatne mitenki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i praktyczne, jestem pod wrażeniem jak szybko je zrobilaś- dwa wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo jakie super....bardzo mi się podobają...

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze..są ekstra. Podrzucisz linka do filmiku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę link do filmu https://m.youtube.com/watch?v=msH38dnADGE&t=1836s,

      Usuń
  5. Bardzo ładnie prezentują się te szydełkowe mitenki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam mitenki strasznie mi się podoba ta forma rękawiczek i często je noszę, mimo iż mają tę wadę, że palce marzną :P. Twoje są prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam takich rękawiczek ale bardzo mi się podobają szczególnie gdy zdobi je taki ładny wzór. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze? Rewelacja. Wyglądają świetnie!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne mitenki, chodzą za mną już dłuższy czas ale muszą jeszcze zrobić kilka km by dotrzeć do mojego szydełka;) pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te mitenki, bardzo mi się podobają. Chyba skorzystam ze wzoru:).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te minetki i tylko dwa wieczory!😀

    OdpowiedzUsuń