niedziela, 21 listopada 2021

Komplet serwetek- haft Richelieu

 Witam listopadową niedzielą, komplet serwetek w moim ulubionym hafcie. Jak już wspominałam kilka razy haft Richelieu to mój ulubiony haft a praca przy nim sprawia mi ogromną radość. Serwetki są częścią większego kompletu  bo będzie jeszcze bieżnik który obecnie wyszywam. I tym razem przy wyborze wzoru bardzo pomocna (jak zawsze) była gazetka Haft Richelieu wydawnictwa Pani Joann Jakuszewskiej. 

 
 
 


 
 

 
 Bardzo serdecznie dziękuję Wam za odwiedziny a szczególnie za wszystkie miłe słowa pozostawione w komentarzach, życzę Wam udanego tygodnia i serdecznie pozdrawiam Ania

 

 

13 komentarzy:

  1. Lubię ten haft. Kiedyś moja mama też tak haftowała. Piękne serwetki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne prace :) moja babcia też kiedys uczyła mnie tego haftu, ale to było wieki temu i nic nie zostało. Z przyjemnościa podziwiam Twoje hafty Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Aniu już na małej miniaturce zachwyciłam się tymi cudownymi wzorami . W powiększeniu widać wzory jeszcze piękniej , ale widać też staranność , wyjątkową precyzję i miłość jaką wkładasz w swoje prace .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny haft. Pięknie komponuje się z każdym wnętrzem. Załączam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne.....wyhaftowane tak dokładnie, starannie. Jestem pełna podziwu....

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfekcja w każdym detalu! Piękny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudnie Ci wyszły <3 Serwetki pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwetki są prześliczne. Zrobiłam też kiedyś komlecik serwetek. Życzę Tobie szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przywędrowałam z bloga Agi, podziwiałam wymiankowe cuda:) Przepięknie tworzysz. Twoja haftowana biżuteria, ludowe stroje, frywolitkowe serwetki są przepiękne. Rozgościłam się, by być na bieżąco:)))
    Serdecznie pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten haft ,ake wymaga dokładności i precyzji😀
    Serwetka śliczne 😘

    OdpowiedzUsuń