niedziela, 24 kwietnia 2022

Chusta Lymantria

Witajcie, kolejna chusta z kokonka od kokonków. Wybrałam kokonek Classic o pięknej nazwie lawendowa opowieść a kolory to jasny szary, lawenda, ametyst i  fiolet  w jest składzie bawełnę i akryl czyli chusta bardziej na letnie wieczory. Kokonek o długości 1200 m, chusta po zrobieniu ma 174 cm na 80 cm. Chusta nazywa się Lymantria a autorką wzoru jest Ewa Brandys. 






Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za pozostawione komentarze. Życzę Wam udanego wiosennego tygodnia, pozdrawiam ze słonecznego Roztocza Ania

13 komentarzy:

  1. Cudowna ta chusta. Zwłaszcza pod względem kolorystycznym. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ,wzdycham bo to cudowna chusta ,a wzór piękny 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, misterna robota Aniu , śliczna jest :) kolorki bajkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta....Pozdrawiam sedecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubię te chusty. są takie delikatne a Twoja ma cudny kolorek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle rewelacyjna praca. Chusta ma piękny kolor i wzór. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna chusta o ciekawym wzorze. Kolorystyka bardzo spokojna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta chusta, zarówno pod kątem kolorów, jak i wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pełen zachwyt. Cudna! Kolory boskie.
    Gratuluję umiejętności!
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusta wygląda wyjątkowo przytulnie :) Piękne przejście z lawędy do kremu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę podziwiać te chusty w nieskończoność a lawendowy odcień jest wyjątkowo piękny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzielę się tym świadectwem z partnerami, którzy walczą w swoich związkach, ponieważ istnieje trwałe rozwiązanie. Mój mąż zostawił mnie i dwójkę naszych dzieci dla innej kobiety na 3 lata. Próbowałam być silna tylko dla moich dzieci, ale nie mogłam kontrolować bólu, który dręczył moje serce. Byłem zraniony i zdezorientowany. Potrzebowałem pomocy, więc poszukałem informacji w Internecie i natknąłem się na stronę, na której zobaczyłem, że dr Ediomo, rzucający zaklęcia, może pomóc ci odzyskać kochanków. Skontaktowałem się z nią i odmówiła za mnie specjalną modlitwę i zaklęcia. Ku mojemu zdziwieniu po 2 dniach mąż wrócił do domu. Więc zebraliśmy się razem iw rodzinie było tyle miłości, radości i pokoju. Możesz również skontaktować się z Dr. Ediomo, potężnym asystentem rozwiązania
    1) odzyskaj swojego byłego chłopaka
    2) Połącz męża i żonę
    3) przestań powtarzać koszmary
    4) Ziołowe lekarstwo na HIV i raka
    5) Potężny magiczny pierścień
    6) talizman na szczęście
    7) Przełamywanie obsesji
    8) Problemy z porodem i ciążą Skontaktuj się z nami przez EMAIL: drediomo77@gmail.com Możesz również Whatsapp +2349132180420

    OdpowiedzUsuń