niedziela, 4 września 2022

Aniołek

 Witajcie, aniołki najlepiej robi mi się latem i już myślałam, że w tym roku żadnych nie będzie ale jednak jest letni aniołek. Tym razem inspiracja jest z You Tuba a dokładnie z kanału BajeryEliszydełkowanie, Pani Ela na swoich filmach pokazuje jak takiego aniołka zrobić. Wielkość mojego aniołka to około 17 cm, zrobiłam go z kordonka MUZA 20. 





 
Bardzo serdecznie dziękuję za  odwiedziny a szczególnie za miłe słowa pozostawione w komentarzach
Życzę Wam udanego tygodnia, pozdrawiam Ania

 

13 komentarzy:

  1. Śliczny anioł. Pozdrawiam Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. W życiu bym się nie spodziewała takiego koloru włosów 😊ale w sumie dlaczego nie :) przecież nie wiemy jakiego koloru są włosy aniołów 😀pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się takie szydełkowe aniołki. Pięknie wyszedł. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozkoszny, a z tą burzą rudych włosków przypomina mi Anię z zielonego wzgórza :) i jest pokaźnych rozmiarów :) cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny aniołek, śliczne włosy, naprawdę cudne wykonanie. :) Miłego tygodnia i dla Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny aniołek Aniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny jest <3 a jaką ma świetną fryzurę :D, no coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny aniołek z tymi włosami jest wyjątkowy . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny....jak wszystkie Twoje prace Aniu

    OdpowiedzUsuń
  10. Rudowłosy aniołek wygląda przecudnie! Podziwiam ogromnie, bo na pewno wykonanie takiego cudeńka nie jest łatwizną. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny Aniołek!
    I jakie ma ekstra włosy 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna Merida Waleczna w świątecznej szacie. Piękny aniołek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń