niedziela, 26 marca 2023

Chusta szydełkowa Nessie

 Witam, robienie chust jest już umie jakimś uzależnieniem, jedną kończę a już następna w planach. Trudno się oprzeć kiedy przed sobą mam tak wspaniały wzór na chustę autorstwa Pani Joanny Grzelak a w szufladzie jest kokonek zakupiony jako jeden z pierwszych po odkryciu wspaniałych Kokonków Motki Ombre. Kokonek z wersji limitowanej w składzie alpaka, wełna i poliakryl w kolorach blady fiolet, ametyst, lawenda. A tak się prezentuje chusta Nessie ....




 
 

I jeszcze śnieżynka znaleziona na Pintereście...

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za pozostawione miłe słowa w komentarzach. Życzę Wam samych cudownych wiosennych dni , pozdrawiam Ania


12 komentarzy:

  1. Te chusty mają śmieszne nazwy :) Wyobrażam sobie ile to pracy, ale efekt końcowy fantastyczny :) brawo Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzór ma ta chusta. Każdy rządek inny wzorek. Kolorek też mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta. Kolory cudne. Podziwiam zdolności i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj przepiękna chusta !
    Wzór mnie zachwycił a kolorki piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór, przecudna ta chusta <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego! Kolor wzór a szczególnie wykonanie tak dużej pracy wprawia mnie w szczery podziw🙂
    Pozdrawiam słonecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Radosnej błogosławionej Wielkanocy Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Prześliczna ta chusta, bardzo mi się podoba :) Jestem ogromną fanką takiego rękodzieła!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest, mogę tylko o takiej pomarzyć i moja kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, chusta cudowna. Wzór i kolory przepiękne!

    OdpowiedzUsuń