niedziela, 21 maja 2023

Chusteczki z szydełkową koronką

Witam, chusteczki takie zawsze zrobią z prawdziwą przyjemnością. Bazą jest delikatny batyst o wymiarach 25x25 cm, natomiast szydełkową koronkę zrobiłam nićmi DMC BABYLO o numerze 40. I jeszcze mały dodatek w postaci jednokolorowego haftu. Chusteczki zostały zamówione na konfirmacje dwóch młodych Dam.


 

 
 i jeszcze taki mały dodatek w ramach podziękowania za zamówienie...
 
 
Chusteczki już obrabiałam ale zawsze korzystałam z takich gotowych. Tym razem materiał przygotowywałam sama i lekko za pierwszym razem rozjechały mi się wymiary. Znalazłam koroneczkę i jest jeszcze taka....
 
 

 
Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i za pozostawione komentarz. Zawsze czytam je z prawdziwą przyjemnością, każdy cieszy i raduje. Życzę Wam udanego tygodnia, pozdrawiam Ania

17 komentarzy:

  1. Ojej jakie piękne. Przypomniałaś mi że moja babcia tak zdobiła chusteczki. Mam jedną taką od babci na pamiątkę. Białą z różową szydełkową koroneczką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Od lat marzę o takich chusteczkach. Dawno wymarzyłam sobie , że kiedyś uda mi się takie zrobić ale na razie nie ma na to szans. Podziwiam Twoje 🙂❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace... jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudowne chusteczki. Pełen podziw. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcja i delikatność tych chusteczek oczarowują <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są , moja babcia też takie cacuszka umiała wydziergać :) Zdolna jestes Aniu, cuda same :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, cudowne chusteczki. Wiesz, że darzę je wielkim sentymentem. Twoje wyszły oczywiście perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne chusteczki i piękna śnieżynka Aniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za odwiedziny.....pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jenny...jakie to piękne i delikatne, normalnie uwielbiam takie misterne prace😍 Koroneczka to piękny wzorek a hafcik WOW!
    Pozdrawiam słonecznie Aniu🌺🍀

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś pieknego, te koronki przy tych chusteczkach sa takie delikatne... podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne chusteczki 🙂posiadam taķą jedną ,szyła je moja Ciocia .
    Została mi na pamiątkę

    OdpowiedzUsuń
  13. Subtelność batystowa, finezja koroneczek i kunszt wykonania budzą mój najwyższy podziw dla Twoich umiejętności, Aniu. Ogromnie podoba mi się wzór tych koroneczek. Wszystkich. Jest prze-pięk-nie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chusteczki są przepiękne. Zamówiłam 2. Super wykonanie. Pani Aniu gratuluję talentu i cierpliwości w wykonywaniu żmudnej pracy.

    OdpowiedzUsuń