niedziela, 23 czerwca 2024

Trzy chusty

 Witajcie, autorką wzorów tych cudnych trojaczków jest Yaga Yaga Handmade. W każdym schemacie występują te same elementy ale ułożone w innych kombinacjach dają trzy wzory chust, niby takie same a jednak inne. I tak mamy Arcadię, Bliss i Utopię. Arcadię i Utopię już zrobiłam do kompletu brakowało tylko Bliss ale przy ostatnim zamówieniu koleżanka wybrała ten wzór. Wzory jak dla mnie proste średnio skomplikowane ale urzekające po przerobieniu. Wszystkie chusty zrobiłam z kokonków od Kokonki Motki Ombre. Pierwsza jest Bliss z kokonka Classic 215A Holi ( musztarda, kurkuma, intensywny żółty, zielone jabłuszko, absynt, butelkowa zieleń). Druga to Arcadia z kokonka Classic A287 (biel, szary, jasny szary, średni szary, ciemny szary, czerń). Skał obu kokonków to bawełna i akryl. Trzecia chusta Utopia jest zrobiona z kokonka Merino 384 (jasny szary melanż, szary melanż, średni szary, ciemny szary melanż i czarny) a w składzie jest wełna merynos i akryl.



Arcadia w innej wersji kolorystycznej tutaj


 A tak prezentuje się  ozdoba komunijna do włosów na włosach z poprzedniego posta.


 Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za pozostawione miłe słowa w komentarzach, pozdrawiam Ania


3 komentarze:

  1. Cudne chusty i wspaniała ozdoba do włosów. Pozdrawiam serdecznie Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podobają mi się te chusty. Kolorystyka i wzór piękne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne chusty w cudnej kolorystyce!!! Też jestem fanką wzorów Yagi, Utopie mam, Blissa akurat szydełkuje:) Zachwycam się Twoimi chustami i ślę pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń