niedziela, 23 sierpnia 2020

Komplet biżuterii w kolorze ciemnej zieleni

 Witajcie, zrobiłam kolejny komplet biżuterii ze znanym już motywem ale tym razem w kolorze ciemnej zielni. Początkowo miał być tylko medalion i kolczyki ostatecznie właścicielka kompletu poprosiła o zrobienie także bransoletek. W tym komplecie baza do kolczyków miała być taka sama jak do medalionu.  Pasujące do siebie bazy do medalionów znalazłam na  passionroom mniejsze po prostu zostały kolczykami....

 
 
 
 
 
A i dla siebie też zrobiłam bransoletkę w kolorze zielonym 
 
 
 
  Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za pozostawione komentarze, życzę Wam udanego tygodnia a tym co na urlopie ( tak jak ja) udanego wypoczynku, pozdrawiam Ania
 

12 komentarzy:

  1. Pięknie prezentuje się ta biżuteria :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, aż dech zapiera. Wspaniała i oryginalna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała misterna robota :) piekna zieleń. Bardzo oryginalna biżuteria :) Udanego urlopu Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haftowana biżuteria jest przepiękna...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta wyszywana biżuteria.Bardzo elegancka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, przepiękna ta biżuteria! Też mi się zachciało :-)))
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny cały zestaw, pewnie wspaniale się razem prezentuje <3 Twoja bransoletka tez śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! They are beautiful. You are a talented one.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że też jesteś wielbiciela biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń