niedziela, 2 maja 2021

Dwukolorwe serweetki szydełkowe

 Witam, dzisiaj pora na białe serwetki szydełkowe z odrobiną koloru. Serwetkę którą roboczo nazwałam biało-ruda robiłam kilka razy w wersji zielono-białej. Wzór ten bardzo mi się niezmiennie podoba a że dodatkiem zieleni zrobiłam cztery serwetki dla koleżanek z pracy więc uznałam że tej zieleni już trochę za dużo (po serwetkę w  wersji zielonej zapraszam tutaj). W mojej zieleń zastąpiłam  cieniowany rudym kordonkiem. Natomiast mój ulubiony kolor fioletowy połączyłam z bielą w następnej serwetce którą wypatrzyłam na Pintereście - podobnie jak i wcześniejszą. Średnica serwetek około 30 cm.




 


 

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za pozostawione komentarze, życzę wszystkim odwiedzającym udanej majówki u mnie na Roztoczu niedziela z deszczem ale i tak jest wspaniale, pozdrawiam wiosennie Ania

15 komentarzy:

  1. Urocze i bardzo romantyczne serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne serwetki ! Cieniowany kordonek dodał wiele uroku białej serwetce i podkreślił pięknie małe kwiatuszki .Fioletowa serwetka ma bardzo ładny wzór .Pozdrawiam Aniu serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serwetki . Kolorki takie jak lubię. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jestem Twoją nieustającą fanką. Co zrobisz to mnie zachwyca, Nie wiem która jest ładniejsza :) brawa na stojaco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wygląda, sama miałam kiedyś w domu dużo takich serwet :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwie serwetki śliczne.... ta odrobina koloru dodaje im uroku

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie prezentują się takie dwukolorowe serwetki!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie serwetki pięknie się prezentują :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam fiolet <3 ale i ta ruda świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lak ślicznie wyglądają takie dwukolorowe serwety:)

    OdpowiedzUsuń