niedziela, 15 sierpnia 2021

Snutka wielkopolska

 Witam, dzisiaj snutka czyli haft ludowy południowej wielkopolski inna nazwa to haft nasuwany albo goliński. O ile z samych haftem już się spotkałam to jednak w praktyce tego haftu nie poznałam. Z zasadami tworzenia tego wyjątkowego haftu zapoznałam się podczas kursu haftu nasuwanego w Szkole Haftu Krystyny Duchniak który prowadzi Pani Magdalena Wieczorek propagatora jak wykonawczyni różnych prac w tej technice. Efekt końcowy kursu to wykonane serduszko. Ja dla utrwalenia wiedzy zrobiłam dwa serduszka i gwiazdkę.

 



Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za wszystkie miłe słowa pozostawione komentarze, pozdrawiam Was wakacyjnie z Roztocza, Ania

14 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się jeszcze z tą techniką, ale wygląda przepięknie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam takiej techniki haftu , podziwiam z zainteresowaniem piękne wykonanie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace! Tak delikatne...

    OdpowiedzUsuń
  4. O znowu coś nowego się dowiedziałam. Piękne hafty! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu Ty wiesz, ze ja nieustannie podziwiam Twoje zmagania z igłą i szydełkiem wspaniale nas raczysz takimi cacuszkami:) A od tych to oczu trudno oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś jeszcze kiedyś była chetna na wymiankę, to ja jestem otwarta :)

      Usuń
    2. Aga,bardzo chętnie,

      Usuń
  6. Przepięknie prezentują się te hafty :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ten haft wygląda, szkoda że częściej nie jest widoczny na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały haft i świetne efekty. Nie znałam tego haftu a jest naprawdę piękny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie to piękne... nie mam bladego pojęcia jak to sie robi, pewnie jakas wyższa szkoła jazdy, ale wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za cudeńka!!! Wyglądają niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny haft <3 Pięknie Ci te motywy wyszły <3

    OdpowiedzUsuń