sobota, 26 sierpnia 2023

Chusta od białego do czarnego

 Witajcie, jeszcze raz chusta Nessie od Joanny Grzelak; wzór ma to coś co sprawia że nawet ponowne przerabianie sprawia przyjemność. Kokonek wybrałam  w kolorach pasujących do wszystkiego bo ja chusty noszę na co dzień a szczególnie w tedy gdy poranki chłodne a na kurtki jeszcze za wcześnie. Za swetrami nie przepadam wole chusty.  Chusta ma kolory od  białego do czarnego czyli biel, jasny szary,szary, szary średni, ciemny szary i czarny. Kokonek miał 1500 m, nitki 4 a w składzie 50% bawełny i akrylu. Dodatkowo kupiłam jeszcze  350 m koloru czarnego na frędzle. Kokonek jak i wzór kupiłam u kokonki -motki ombre. Wymiary chusty po blokowaniu to 205 cm. x 90 cm. A tutaj Nessie we fioletach.





Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny a szczególnie za miłe słowa które zostawiacie w komentarzach, czytanie to sama przyjemność, serdecznie Was pozdrawiam z deszczowego chwilowo Roztocza, Ania

17 komentarzy:

  1. mnóstwo pracy przy takim rękodziele, ale za to efekt końcowy WOW!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, znasz moje zdanie. To chusta z tych naj... Gratuluję wyboru koloru i wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała chusta Aniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Francja-elegancja chciałoby się rzec... Bardzo mi się podoba ten czarno-biały gradient, cudo!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta chusta, Aniu. Bardzo mi się podoba to płynne przejście z koloru białego do czarnego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, prześliczna chusta wyszła.... bardzo mi sie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna w eleganckich kolorach <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor i wzór ma ta chusta. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie prezentuje się Twoja chusta :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealna chusta, absolutnie idealna!!!! Barwy kojarzą mi się z nadciągająca burzą we mgle, co ja akurat uwielbiam. Dla mnie mistrzostwo świata. Kolory oddają głębię, cudny wzór, no mistrzostwo na maksa!!!!!!! Podziwiam i cieplutko pozdrawiam. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Niesamowita chusta, coś pięknego! Te kolory bardzo mi się podobają. Wyobrażam sobie, ile takie cudo potrzebuje czasu i pracy ale efekt jest porażający!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał! Cudny wzór 😘😘😘
    Ja też uwielbiam nosić chusty na co dzień!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękujemy za podzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem

    OdpowiedzUsuń